Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Höffler, Tim Niclas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Höffler, Tim Niclas.
Publikováno v:
kostenfrei.
Duisburg, Essen, Universiẗat, Diss., 2007.
Erscheinungsjahr an der Haupttitelstelle: 2007.
Erscheinungsjahr an der Haupttitelstelle: 2007.
Publikováno v:
Science Education
Science education 100 (2016) 2, S. 364-391
Science education 100 (2016) 2, S. 364-391
Science education 100 (2016) 2, S. 364-391
This paper investigates the structure of German sixth-grade students’ interest in science (N = 474; age 11–12 years) by considering different subject-related contexts (biology, chemistry, and physic
This paper investigates the structure of German sixth-grade students’ interest in science (N = 474; age 11–12 years) by considering different subject-related contexts (biology, chemistry, and physic
Publikováno v:
Research in Science & Technological Education 34 (2016) 3, S. 342-358
Research in Science & Technological Education 34 (2016) 3, S. 342-358
Background: Science Olympiads and science fairs are effective instruments to foster interested and talented students. However, at most schools competitions are not systematica
Background: Science Olympiads and science fairs are effective instruments to foster interested and talented students. However, at most schools competitions are not systematica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6272c48adffa8c1bba5d1c005e7c9afd
Autor:
Schwichow, Martin Geert, Croker, Steve, Zimmerman, Corinne, Höffler, Tim Niclas, Härtig, Hendrik
Publikováno v:
Developmental Review 39 (2016) 1, S. 37-63
Developmental Review 39 (2016) 1, S. 37-63
A core component of scientific inquiry is the ability to evaluate evidence generated from controlled experiments and then to relate that evidence to a hypothesis or theory. The control-of-variables stra
A core component of scientific inquiry is the ability to evaluate evidence generated from controlled experiments and then to relate that evidence to a hypothesis or theory. The control-of-variables stra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f551ecf2faba2039bfcbc6a7d1f8e18
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0273229715000581
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0273229715000581
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften; Nov2015, Vol. 21 Issue 1, p141-153, 13p