Zobrazeno 1 - 10
of 228
pro vyhledávání: '"Héry F"'
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 2, Pp 580-590 (2024)
Developing learning tools based on local potential is necessary because it directly relates to students' daily lives. One of them is a Popular Science Book (PSB), which highlights the potential of gastropods in coastal areas as a subject for observin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f3cf75e2eea456bb84a5797c44e9373
Publikováno v:
HAL
Endocrine
Endocrine, Springer, 1997, 7 (2), pp.261--265
Endocrine, 1997, 7 (2), pp.261--265
Endocrine
Endocrine, Springer, 1997, 7 (2), pp.261--265
Endocrine, 1997, 7 (2), pp.261--265
International audience; Luteinizing hormone‐releasing hormone (LHRH release, which serves as the primary drive to the hypothalamic‐pituitary gonadal axis, is controlled by many neuromediators. Serotonin has been implicated in this regulation. How
Publikováno v:
Unnes Journal of Biology Education, Vol 8, Iss 2, Pp 142-149 (2019)
The cognitive abilities of Indonesian students are still low based on The Learning Curve in 2013, so the quality of education should be improved. One of them with environmental-based learning. Most Indonesians live in coastal areas, and some use snai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48573403d0c54a1ba948f6015c538614
Autor:
Oliver, C., Boudouresque, F., Chautard, T., Jezová, D., Denis Becquet, Guillaume, V., Héry, F., Giraud, P., Grino, M.
Publikováno v:
HAL
Endocrine Regulations
Endocrine Regulations, 1991, 25 (1-2), pp.44--52
Endocrine Regulations
Endocrine Regulations, 1991, 25 (1-2), pp.44--52
International audience; no abstract
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.