Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Härder, Lisa"'
Syftet med denna empiriska studie är att undersöka hur verksamma mellanstadielärare väljer ut och arbetar med skönlitterära böcker vid gemensam läsning, samt vilka möjligheter och utmaningar lärarna upplever kring detta. Det insamlade mater
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-121693
Autor:
Eriksson, Klara, Härder, Lisa
Syftet med denna systematiska litteraturstudie är att undersöka vilka lässtrategier som tidigare forskning anser främjar mellanstadieelevers läsförståelse, samt om det finns lässtrategier som gynnar goda respektive svaga läsare. Studiens res
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-109768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eriksson, Klara, Härder, Lisa
Syftet med denna systematiska litteraturstudie är att undersöka vilka lässtrategier som tidigare forskning anser främjar mellanstadieelevers läsförståelse, samt om det finns lässtrategier som gynnar goda respektive svaga läsare. Studiens res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::431285a39d5ab432aa2cdfc54d527254
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-109768
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-109768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.