Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"Hämäläinen Raija"'
Publikováno v:
Physical Review Physics Education Research, Vol 20, Iss 2, p 020101 (2024)
Teaching assistants have a very important role in physics education as they interact with students and guide them in different contexts. A multitude of research has focused on how to prepare teaching assistants to implement high-quality, research-bas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1e023d672054f57b8178dcd9906efc1
Generative artificial intelligence (GenAI) can reshape education and learning. While large language models (LLMs) like ChatGPT dominate current educational research, multimodal capabilities, such as text-to-speech and text-to-image, are less explored
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.16376
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2024, Vol. 36, Issue 9, pp. 19-36.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-11-2023-0184
This study employed multimodal learning analytics (MMLA) to analyze behavioral dynamics during the ABCDE procedure in nursing education, focusing on gaze entropy, hand movement velocities, and proximity measures. Utilizing accelerometers and eye-trac
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.05368
Autor:
Ylönen, Minna, Forsman, Panu, Karvo, Tapio, Jarva, Erika, Antikainen, Teuvo, Kulmala, Petri, Mikkonen, Kristina, Kärkkäinen, Tommi, Hämäläinen, Raija
Publikováno v:
In International Journal of Medical Informatics January 2025 193
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change April 2024 201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction December 2023 43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hämäläinen, Raija, De Wever, Bram, Sipiläinen, Katriina, Heilala, Ville, Helovuo, Arto, Lehesvuori, Sami, Järvinen, Miitta, Helske, Jouni, Kärkkäinen, Tommi
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Dec2024, Vol. 29 Issue 18, p24803-24833, 31p