Zobrazeno 1 - 10
of 252
pro vyhledávání: '"Hämäläinen R."'
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 216, Iss 1-4, Pp 132-134 (2001)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4190f6c2604e4e47abdaa5c3e67383a7
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 215, Iss 3, Pp 418-420 (2000)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5ffabeae3d54f02b709e95064186de9
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 215, Iss 4, Pp 623-624 (2000)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3c646d63e9d482493cfe38fe5fbfb8f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hämäläinen, R. (Reetta), Kajanus, M. H. (Mira H.), Forsman, J. T. (Jukka T.), Kivelä, S. M. (Sami M.), Seppänen, J.-T. (Janne-Tuomas), Loukola, O. J. (Olli J.)
Recent work has shown that animals frequently use social information from individuals of their own species as well as from other species; however, the ecological and evolutionary consequences of this social information use remain poorly understood. A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::a37f27d386136742589ac53be279d809
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023041736851
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023041736851
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lämsä, J. (Joni), Kotkajuuri, J. (Jimi), Lehtinen, A. (Antti), Koskinen, P. (Pekka), Mäntylä, T. (Terhi), Kilpeläinen, J. (Jasmin), Hämäläinen, R. (Raija)
Although eye tracking has been successfully used in science education research, exploiting its potential in collaborative knowledge construction has remained sporadic. This article presents a novel approach for studying collaborative knowledge constr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::76902c8f8d1b0afe96c4bd24281d8828
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023062157411
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023062157411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.