Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"HÄUBL, GERALD"'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing
Autor:
Krause, Franziska, Görgen, Jonas, de Bellis, Emanuel, Franke, Nikolaus, Burghartz, Pia, Klanner, Ilse-Maria, Häubl, Gerald
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2023 40(4):823-840
Publikováno v:
Journal of Consumer Research; Dec2023, Vol. 50 Issue 4, p742-764, 23p
Autor:
Dellaert, Benedict G. C., Shu, Suzanne B., Arentze, Theo A., Baker, Tom, Diehl, Kristin, Donkers, Bas, Fast, Nathanael J., Häubl, Gerald, Johnson, Heidi, Karmarkar, Uma R., Oppewal, Harmen, Schmitt, Bernd H., Schroeder, Juliana, Spiller, Stephen A., Steffel, Mary
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Dec 01. 31(4), 335-347.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739819
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Dec 01. 57(6), 1096-1112.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967346
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Jun 01. 57(3), 509-526.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967320
Autor:
Brigden, Neil, Häubl, Gerald
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Apr 01. 57(2), 298-314.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967307
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Häubl, Gerald1 (AUTHOR) gerald.haeubl@ualberta.ca, Leszczyc, Peter T L Popkowski2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2019, Vol. 45 Issue 6, p1294-1314. 21p. 1 Color Photograph, 2 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2018 Jan 01. 35(1), 319-349.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26613930