Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"H, Muslima"'
Publikováno v:
Mymensingh medical journal : MMJ. 25(4)
Cyclone Aila hit the South-West coast of Bangladesh in May 2009, when in Dacope Upazilla over 50,000 people were left homeless as climate refugees (CRs) for over two years. We determined neurodevelopmental status of children born as CRs compared to t
Publikováno v:
Child: care, health and development. 42(5)
To validate a Rapid Neurodevelopmental Assessment (RNDA) tool for use by child health professionals to determine neurodevelopmental impairments (NDIs) in young adolescents aged 10-16 years in Bangladesh.In a convenience sample of community children (
Autor:
N Z, Khan, H, Muslima, A B, Shilpi, D, Begum, S, Akhtar, M, Parveen, S, Ferdous, H, McConachie, G L, Darmstadt
Publikováno v:
Child: care, health and development. 39(5)
Home-based screening to identify young children at risk for neurodevelopmental impairments (NDIs) is needed to guide the targeting of child neurodevelopmental intervention services in Bangladesh. This study aimed to validate such a tool for children
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.