Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Gyu-Mi An"'
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 5, p 1733 (2024)
We investigated the antioxidant activity and neuroprotective effects of an enzymatic hydrolyzate from silkworms fed the leaves of Cudrania tricuspidata (ESLC) produced by enzymatic treatment. The proteins in silkworms fed the leaves of Cudrania tricu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a4db839ee17453c8d96f783c7a6c491
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 21, p 11656 (2023)
This study investigated the memory-improving effects and mechanisms of action of hydrolysate from silkworm fed Cudrania tricuspidata leaves (HSCT) in rats with scopolamine-induced memory impairment. Thirty-two rats were categorized into 4 groups and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f276565266cd4bbc9cb0c97a218258b9
Autor:
Gyu Mi Park, Ah Jeong Hong
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background To become a good doctor, developing a professional identity is as important as having the right knowledge and skills. Great attention has been given to professional identity in medical school because it plays an important role in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1023d941a0bc48b3a32f81ea25646e5f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 12, p 786 (2021)
The current safety education and training system has a number of problems, namely that the actual risks in the field are not reflected and that workers cannot be engaged in safety education. Therefore, we conducted a study to build a VR-based safety
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f4d536e241642ad82b035732044c282
Publikováno v:
Theranostics; 2024, Vol. 14 Issue 2, p843-860, 18p
Autor:
Gyu-mi Yoon, Myeung-chan Kim
Publikováno v:
Korean Association For Learner-Centered Curriculum And Instruction. 22:463-486
Publikováno v:
Applied Sciences (2076-3417); Nov2023, Vol. 13 Issue 21, p11656, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.