Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Guvenc, Bilin Aksun"'
In this manuscript a design and implementation of CACC on an autonomous vehicle platform (2017 Ford Fusion) is presented. The developed CACC controls the intervehicle distance between the target vehicle and ego vehicle using a feedforward PD controll
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.08182
Autor:
Gelbal, Sukru Yaren, Zhu, Sheng, Anantharaman, Gokul Arvind, Guvenc, Bilin Aksun, Guvenc, Levent
Connected vehicle (CV) technology is among the most heavily researched areas in both the academia and industry. The vehicle to vehicle (V2V), vehicle to infrastructure (V2I) and vehicle to pedestrian (V2P) communication capabilities enable critical s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.01889
Low speed autonomous shuttles emulating SAE Level L4 automated driving using human driver assisted autonomy have been operating in geo-fenced areas in several cities in the US and the rest of the world. These autonomous vehicles (AV) are operated by
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.01185
The capability afforded by Vehicle-to-Vehicle communication improves situational awareness and provides advantages for many of the traffic problems caused by reduced visibility or No-Line-of-Sight situations, being useful for both autonomous and non-
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.00157
Autor:
Gelbal, Sukru Yaren, Cantas, Mustafa Ridvan, Guvenc, Bilin Aksun, Guvenc, Levent, Surnilla, Gopichandra, Zhang, Hao
Vulnerable Road User (VRU) safety has been an important issue throughout the years as corresponding fatality numbers in traffic have been increasing each year. With the developments in connected vehicle technology, there are new and easier ways of im
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.17575
Vehicle stability control systems are important components of active safety systems for road transport. The problem of vehicle lateral stability control is addressed in this paper using active front wheel steering and individual braking. Vehicle late
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.10225
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guvenc, Bilin Aksun, Guvenc, Levent
Publikováno v:
Turkish Journal of Engineering & Environmental Sciences. 2002, Vol. 26 Issue 6, p473. 10p. 2 Diagrams, 6 Graphs.