Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Gutiérrez, Gilberto"'
Publikováno v:
IEEE Access 8, pp. 25949-25963 (2020)
Binary relations are commonly used in Computer Science for modeling data. In addition to classical representations using matrices or lists, some compressed data structures have recently been proposed to represent binary relations in compact space, su
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.09041
Publikováno v:
PLoS ONE 15(1): e0226943
In this work, we propose a framework to store and manage spatial data, which includes new efficient algorithms to perform operations accepting as input a raster dataset and a vector dataset. More concretely, we present algorithms for solving a spatia
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.11866
Publikováno v:
Proceedings of the Data Compression Conference (DCC 2019)
The raster model is widely used in Geographic Information Systems to represent data that vary continuously in space, such as temperatures, precipitations, elevation, among other spatial attributes. In applications like weather forecast systems, not j
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1901.01944
Given two point sets $R$ and $B$ in the plane, with cardinalities $m$ and $n$, respectively, and each set stored in a separate R-tree, we present an algorithm to decide whether $R$ and $B$ are linearly separable. Our algorithm exploits the structure
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1602.04399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Information Systems February 2019 80:76-90
Autor:
Useche Gutiérrez, Gilberto1 gilbertouseche3@gmail.com, Vargas Guativa, Javier2 electro_anvar@hotmail.com
Publikováno v:
Revista Temas. 2019, Issue 13, p109-121. 13p.
Publikováno v:
Repositorio EAFIT
Universidad EAFIT
instacron:Universidad EAFIT
Universidad EAFIT
instacron:Universidad EAFIT
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::da49d61151cb6d8e0ce174b2fa8cf1b7
http://hdl.handle.net/10784/29665
http://hdl.handle.net/10784/29665
Publikováno v:
Revista Góndola, Enseñanza y Aprendizaje de las Ciencias; may-ago2022, Vol. 17 Issue 2, p332-344, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.