Zobrazeno 1 - 10
of 253
pro vyhledávání: '"Guth, David"'
Autor:
Jobe, Shirley A.
Publikováno v:
RQ, 1981 Apr 01. 20(3), 304-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25826565
Autor:
OBrien, Kevin C., Lu, Yongqi, Patel, Vinod, Greenberg, Sallie, Locke, Randall, Larson, Michael, Krishnamurthy, Krish R., Byron, Makini, Naumovitz, Joseph, Guth, David S., Bennett, Stephen J.
Publikováno v:
In Energy Procedia July 2017 114:1263-1272
Autor:
Sigiro, Mula, Nainggolan, Juliper, Sitorus, Parlindungan, Pardede, Hebron, Siahaan, Rina Devi, Lafau, Bernalenta, Guth, David
Publikováno v:
Community Development Journal : Jurnal Pengabdian Masyarakat; Vol. 4 No. 1 (2023): Volume 4 Nomor 1 Februari Tahun 2023; 888-893
Literasi Sains pada abad ke 21 merupakan Kompetensi yang diharapkan untuk masa depan yang lebih baik. Dengan terbatasnya motivasi, fasilitas dan sumber daya yang terbatas merupakan implikasi kurangnya fungsi optimal utnuk pemberdayaan Literasi Sains.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2023, Vol. 1187 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Guth, David
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 1990 Jan 01. 67(2), 110-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1492648
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guth, David W.
When the first span of the Chesapeake Bay Bridge opened July 30, 1952, it was a watershed moment in Marylands history. The construction of the bridge took political courage, creative engineering, people working together, and a determination to overco
Autor:
Guth, David W *
Publikováno v:
In Public Relations Review 2000 26(2):191-207
Autor:
Ashmead, Daniel H.1 daniel.h.ashmead@vanderbilt.edu, Guth, David2 david.guth@wmich.edu, Wall, Robert S.3 rpbert.s.wall@wmich.edu, Long, Richard G.4 richard.g.long@wmich.edu, Ponchillia, Paul E.2 paul.e.ponchillia@wmich.edu
Publikováno v:
Journal of Transportation Engineering. Nov2005, Vol. 131 Issue 11, p812-821. 10p. 3 Charts, 5 Graphs, 1 Map.