Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Gut Janine"'
Autor:
Barral Jérôme, Schindler Christian, Hartmann Tim, Gut Janine, Kriemler Susi, Niederer Iris, Puder Jardena J
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 11, Iss 1, p 34 (2011)
Abstract Background The debate about a possible relationship between aerobic fitness and motor skills with cognitive development in children has recently re-emerged, because of the decrease in children's aerobic fitness and the concomitant pressure o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2a1aafa4fd340ceb9102887d64cb24e
Trends such as technological and digital change or globalisation are leading to an increasing dynamism in Swiss working environments (SBFI, 2017). The VET system needs to assess the significance of these developments for basic vocational training. Mo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::44fb7e3c66ad8f16b03a97f6d14e36b5
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences February 2013 23:108-113
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences June 2012 22(3):375-379
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frischknecht, Marie-Claire, Reimann, Giselle, Gut, Janine, Ledermann, Thomas, Grob, Alexander
Publikováno v:
Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie; April 2014, Vol. 46 Issue: 2 p67-78, 12p