Zobrazeno 1 - 10
of 230
pro vyhledávání: '"Gustafsson, N."'
Publikováno v:
DAGM GCPR 2022 Pattern Recognition pp. 594--606 (2022)
We describe an iterative active-learning algorithm to recognise rare traffic signs. A standard ResNet is trained on a training set containing only a single sample of the rare class. We demonstrate that by sorting the samples of a large, unlabeled set
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.14426
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 14, Pp 383-400 (2020)
Noora Gustafsson, 1 Helena Leino-Kilpi, 1, 2 Ivana Prga, 3 Riitta Suhonen, 1, 2, 4 Minna Stolt 1, 2 On behalf of the RANCARE consortium COST Action – CA15208 1Department of Nursing Science, University of Turku, Turku, Finland; 2Turku University Hos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca6bae5f19864db483656a3ba78df04a
Publikováno v:
ClinicoEconomics and Outcomes Research, Vol Volume 10, Pp 563-572 (2018)
Nina Gustafsson,1 Sandra Elkjær Stallknecht,1 Mette Skovdal,2 Peter Bo Poulsen,3 Lars Østergaard4 1Incentive, Holte, Denmark; 2Vaccines, Pfizer Denmark, Ballerup, Denmark; 3Health and Value, Pfizer Denmark, Ballerup, Denmark; 4Department of Infecti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/491958dbada343c6b83b6dea4d469c4e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.