Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Gusnedi G"'
Publikováno v:
Pillar of Physics Education: Jurnal Berkala Ilmiah Pendidikan Fisika, Vol 15, Iss 1, Pp 31-38 (2022)
The development of technology has an impact on the world of education. The use of Information and Communication Technology (ICT) in the world of Education can help learners in describing something abstract such as using images, videos, animations, ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c363c19703740a8a9838cb00f33e28c
Publikováno v:
Pillar of Physics Education: Jurnal Berkala Ilmiah Pendidikan Fisika, Vol 15, Iss 1, Pp 84-91 (2022)
The 21st century is a century with education system that refers to 2013 curriculum which requires teachers to apply learning that is directed at finding out information so that it can help students to have deeper mastery of concepts. The low value of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a574be6374084d8eb54f2a951a5630bd
Publikováno v:
Pillar of Physics Education: Jurnal Berkala Ilmiah Pendidikan Fisika, Vol 15, Iss 2, Pp 107-113 (2022)
Efforts to improve the quality of education in Indonesia continue to be carried out by the Government. One of the ongoing agenda is curriculum development. The 2013 curriculum requires students to have thinking skills, one of which is Higher Order Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ff574d2830c47229e232de7b60b30c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Berkala Ilmiah Pendidikan Fisika, Vol 9, Iss 3, Pp 244-256 (2021)
Learning physics shows that students' understanding of concepts is still low, and there are misconceptions. One solution to overcome this problem is to create conflict-cognitive-based physics teaching materials that integrate virtual laboratories. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36e5cceba96242878762cf09b7d932ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering; April 2018, Vol. 335 Issue: 1 p012132-012132, 1p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.