Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"Guryan, Jonathan"'
Autor:
Bhatt, Monica P., Guryan, Jonathan, Khan, Salman A., LaForest-Tucker, Michael, Mishra, Bhavya
Publikováno v:
NBER Working Papers; Jun2024, Issue 32508-32589, p2-65, 64p
Autor:
Guryan, Jonathan
Publikováno v:
The American Economic Review, 2004 Sep 01. 94(4), 919-943.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3592799
Autor:
Angrist, Joshua D., Guryan, Jonathan
Publikováno v:
The American Economic Review, 2004 May 01. 94(2), 241-246.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3592890
Autor:
Heller, Sara B., Shah, Anuj K., Guryan, Jonathan, Ludwig, Jens, Mullainathan, Sendhil, Pollack, Harold A.
Publikováno v:
The Quarterly Journal of Economics, 2017 Feb 01. 132(1), 1-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26372686
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Economics of Education Review December 2016 55:1-20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Public Economics June 2015 126:1-24
Research by the University of Chicago Education Lab and others suggests high dosage tutoring can have a strong positive impact on students’ academic growth and can be used as an effective tool to reduce disparities in educational achievements. For
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ebdd67ff7f03a76ba3a33d2be6c12f8e
Autor:
Guryan, Jonathan (AUTHOR) j-guryan@northwestern.edu, Christenson, Sandra (AUTHOR) chris002@umn.edu, Cureton, Ashley (AUTHOR) acureto4@jhu.edu, Lai, Ijun (AUTHOR) ilai@mathematica-mpr.com, Ludwig, Jens (AUTHOR) jludwig@uchicago.edu, Schwarz, Catherine (AUTHOR) catherinemschwarz@gmail.com, Shirey, Emma (AUTHOR) emmacshirey@gmail.com, Turner, Mary Clair (AUTHOR) MaryClair.Turner@u.northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Policy Analysis & Management. Jun2021, Vol. 40 Issue 3, p841-882. 42p.