Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"Guralnick, Susan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guralnick, Susan (AUTHOR) sguralnick@ucdavis.edu, Fondahn, Emily (AUTHOR), Amin, Alpesh (AUTHOR), Bittner, Edward A. (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education. 2021 Suppl 2, Vol. 13, p96-101. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Su Ting, Tancredi, Daniel J., Schwartz, Alan, Guillot, Ann, Burke, Ann, Trimm, R. Franklin, Guralnick, Susan, Mahan, John D., Gifford, Kimberly A., Basila, Dennis, Dougherty, Katherine, Robus, Richard S., Matrone, Christa, Schumacher, Daniel J., Dewar, Stephanie B., Hofkosh, Dena, Lieberman, Rhett, Poynter, Sue E., Tuell, Dawn, Huff, Janara J., Rincon, Marielisa, Sease, Kerry K., Yeh, Sylvia H., McKenna, Michael P., Price, Laura, Donnelly, Kathleen M., Carter, Meredith L., Rappaport, David I.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Purpose To perform a derivation study to determine in which subcompetencies marginal/unsatisfactory pediatric residents had the greatest deficits compared with their satisfactorily performing peers and which subcompetencies best discriminated between
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10438
Autor:
Guralnick, Susan, Hernandez, Tamika, Corapi, Mark, Yedowitz-Freeman, Jamie, Klek, Stanislaw, Rodriguez, Jonathan, Berbari, Nicholas, Bruno, Kathryn, Scalice, Kara, Wade, Linda
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education. Sep2015, Vol. 7 Issue 3, p502-505. 4p.
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education; 2021 Suppl 2, Vol. 13, p120-123, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.