Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Guo-Shi Li"'
Publikováno v:
In Soil Dynamics and Earthquake Engineering June 2024 181
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ming-Ming Chen, Yue Zhao, Kun Yu, Xue-Ling Xu, Xiao-Sheng Zhang, Jin-Long Zhang, Su-Jun Wu, Zhi-Mei Liu, Yi-Ming Yuan, Xiao-Fei Guo, Shi-Yu Qi, Guang Yi, Shu-Qi Wang, Huang-Xiang Li, Ao-Wu Wu, Guo-Shi Liu, Shou-Long Deng, Hong-Bing Han, Feng-Hua Lv, Di Lian, Zheng-Xing Lian
Publikováno v:
eLife, Vol 12 (2024)
Mutations in the well-known Myostatin (MSTN) produce a ‘double-muscle’ phenotype, which makes it commercially invaluable for improving livestock meat production and providing high-quality protein for humans. However, mutations at different loci o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d6589059d74476c98e3bc41d91e2f19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. May2008, Vol. 27 Issue 3, p727-734. 8p. 5 Color Photographs, 3 Diagrams, 1 Chart.
Publikováno v:
Computing in Science & Engineering. 14:80-86
Computational dye advection helps engineers understand fluid dynamics simulations by providing interactive tools that mimic physical experiments.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics. 14:1067-1080
We introduce a novel flow visualization method called Flow Charts, which uses a texture atlas approach for the visualization of flows defined over curved surfaces. In this scheme, the surface and its associated flow are segmented into overlapping pat
Publikováno v:
IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics. 10:434-445
In this paper, we present an interactive texture-based algorithm for visualizing three-dimensional steady and unsteady vector fields. The goal of the algorithm is to provide a general volume rendering framework allowing the user to compute three-dime
Publikováno v:
Mathematics and Visualization ISBN: 9783540886051
Topology-Based Methods in Visualization II
Topology-Based Methods in Visualization II
The depiction of a time-dependent flow in a way that effectively sup ports the structural analysis of its salient patterns is still a challenging problem for flow visualization research. While a variety of powerful approaches have been investigated f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::89884219d83c63776118754d36d3ff6b
https://doi.org/10.1007/978-3-540-88606-8_1
https://doi.org/10.1007/978-3-540-88606-8_1