Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"Guo Xiaoxi"'
In product advertising applications, the automated inpainting of backgrounds utilizing AI techniques in product images has emerged as a significant task. However, the techniques still suffer from issues such as inappropriate background and inconsiste
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.17504
For the assignment problem where multiple indivisible items are allocated to a group of agents given their ordinal preferences, we design randomized mechanisms that satisfy first-choice maximality (FCM), i.e., maximizing the number of agents assigned
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.04589
Autor:
Zhou, Shiqiang, Chang, Chenchao, Shan, Kui, Wang, Chengzhi, Guo, Xiaoxi, Song, Mengjie, Wu, Qi
Publikováno v:
In Renewable Energy 1 February 2025 239
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry September 2024 300(9)
Publikováno v:
Journal of Artificial Intelligence Research 76 (2023) 287-339
In the assignment problem, the goal is to assign indivisible items to agents who have ordinal preferences, efficiently and fairly, in a strategyproof manner. In practice, first-choice maximality, i.e., assigning a maximal number of agents their top i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.08856
Several resource allocation problems involve multiple types of resources, with a different agency being responsible for "locally" allocating the resources of each type, while a central planner wishes to provide a guarantee on the properties of the fi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.12522
In multi-type resource allocation (MTRA) problems, there are p $\ge$ 2 types of items, and n agents, who each demand one unit of items of each type, and have strict linear preferences over bundles consisting of one item of each type. For MTRAs with i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2004.12062
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.