Zobrazeno 1 - 10
of 231
pro vyhledávání: '"Guo, Jiesi"'
The interest in predicting online learning performance using ML algorithms has been steadily increasing. We first conducted a scientometric analysis to provide a systematic review of research in this area. The findings show that most existing studies
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.11847
Autor:
Basarkod, Geetanjali, Dicke, Theresa, Allen, Kelly-Ann, Parker, Philip D., Ryan, Mary, Marsh, Herbert W., Carrick, Zoe T., Guo, Jiesi
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2024 91
Autor:
Basarkod, Geetanjali, Marsh, Herbert W., Guo, Jiesi, Parker, Philip D., Dicke, Theresa, Pekrun, Reinhard
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2023 85
Autor:
Marsh, Herbert W., Lüdtke, Oliver, Pekrun, Reinhard, Parker, Philip D., Murayama, Kou, Guo, Jiesi, Basarkod, Geetanjali, Dicke, Theresa, Donald, James N., Morin, Alexandre J.S.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology April 2023 73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Waldeyer, Julia, Dicke, Theresa, Fleischer, Jens, Guo, Jiesi, Trentepohl, Sebastian, Wirth, Joachim, Leutner, Detlev
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2022 100
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2022 77
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2022 115
Autor:
Marsh, Herbert W.1 (AUTHOR) Herb.Marsh@acu.edu.au, Guo, Jiesi1 (AUTHOR), Parker, Philip D.1 (AUTHOR), Pekrun, Reinhard1,2,3 (AUTHOR), Basarkod, Geetanjali1 (AUTHOR), Dicke, Theresa1 (AUTHOR), Parada, Roberto H.4 (AUTHOR), Reeve, Johnmarshall1 (AUTHOR), Craven, Rhonda1 (AUTHOR), Ciarrochi, Joseph1 (AUTHOR), Sahdra, Baljinder1 (AUTHOR), Devine, Emma K.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Jun2023, Vol. 35 Issue 2, p1-51. 51p.