Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Gunstone, R."'
Autor:
Gunstone, R. F., Blatchley, W. R.
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1974 Dec . 4(5945), 660-661.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20471421
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1971 Mar 01. 1(5748), 536-536.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25413596
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1971 Oct 01. 4(5778), 13-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25416061
Autor:
Gunstone, R. F.
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1971 Feb . 1(5745), 405-405.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25413433
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1967 May . 2(5549), 402-404.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20387969
Autor:
Gunstone, R. F.
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1968 Apr 01. 2(5596), 48-49.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20392155
Publikováno v:
In International Journal of Surgery July 2018 55 Supplement 1:S127-S127
Autor:
Kuiper, W., Folmer, E., Ottevanger, W., Corrigan, D., Gunstone, R., Jones, A., Freudenthal Institute for Science and Mathematics Education, Sub Physics Education
Publikováno v:
Valuing Assessment in Science Education: Pedagogy, Curriculum, Policy ISBN: 9789400766679
Valuing assessment in science education: pedagogy, curriculum, policy, 101. Springer
STARTPAGE=101;TITLE=Valuing assessment in science education: pedagogy, curriculum, policy
Valuing assessment in science education: pedagogy, curriculum, policy, 101. Springer
STARTPAGE=101;TITLE=Valuing assessment in science education: pedagogy, curriculum, policy
There is ample evidence that failure lies ahead when curriculum renewal goals are not (or are inadequately) reflected in assessment approaches, procedures and instruments to be linked with the renewal. Changes in curriculum goals require concurrent c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8eab34ee7923cad8d8a9f257b23dde2e
https://doi.org/10.1007/978-94-007-6668-6_6
https://doi.org/10.1007/978-94-007-6668-6_6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.