Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Gundlach, Ellen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Betz, Margaret1 (AUTHOR), Gundlach, Ellen1 (AUTHOR), Hillery, Elizabett2 (AUTHOR), Rickus, Jenna3,4 (AUTHOR), Ward, Mark D.1,5 (AUTHOR) mdw@purdue.edu
Publikováno v:
Statistical Analysis & Data Mining. Dec2020, Vol. 13 Issue 6, p544-547. 4p.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior September 2013 29(5):A69-A81
Autor:
Davidson, Allison, Gundlach, Ellen
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Apr2023, Vol. 54 Issue 4, p614-629, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gundlach, Ellen, Ward, Mark Daniel
Publikováno v:
Journal of Statistics & Data Science Education; 2021 Supplement, Vol. 29, pS74-S82, 9p
Publikováno v:
IMPACT Publications
This article examines a social media assignment used to teach and practice statistical literacy with over 400 students each semester in large-lecture traditional, fully online, and flipped sections of an introductory-level statistics course. Followin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::3d2d119ef6c2d52af936bb1800a392a6
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1001&context=impactpubs
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1001&context=impactpubs
Publikováno v:
PIBERG Presentations
Qualitative research is very useful in undergraduate biology education. As we are dealing with adult students, we can constructively use their input on how to make improvements to course instructional systems. In a freshman biology course, we impleme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::867a5f9f2d08a5a7321cd69e87b18de3
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1002&context=pibergpres
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1002&context=pibergpres
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Statistics Education; Mar2015, Vol. 23 Issue 1, pN.PAG-N.PAG, 1p