Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Gulina M.A."'
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 15, Iss 1, Pp 46-55 (2019)
Main concepts of a theory of psychological trauma including seeing trauma as «a double-edged sword», and a concept of posttraumatic personality growth are outlined. Some new data obtained from the most recent (2017—2018) qualitative study among y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fff211ea1794adba639b1219fe9ebf4
Autor:
Gulina M.A., Vasilyeva N.L.
Publikováno v:
Консультативная психология и психотерапия, Vol 26, Iss 4, Pp 151-168 (2018)
We analyze the father’s role in child development and present psychodynamic view on the stages of child development. A clinical case and history of psychoanalytic treatment are presented. A number of modern theoretical views on a father’s role in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d067558b54d445cdac8cec3e0108b26a
Autor:
Gulina M.A.
Publikováno v:
Консультативная психология и психотерапия, Vol 25, Iss 3, Pp 109-131 (2017)
The article outlines some major current issues of teaching and training for counselling psychology, in other words — theory and practice of psychological counselling. Well-developed British model of teaching and training for counselling psychology
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2625415115a247e896bfab70edb58ae3
Autor:
Gulina M.A.
Publikováno v:
Консультативная психология и психотерапия, Vol 20, Iss 4, Pp 128-163 (2012)
The article puts forward several ideas as important to establishing a theoretical basis for therapeutic and counselling psychology. A three-component model is suggested for describing and analysing various therapeutic approaches: 1) concepts ("What i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/422586aa163c4992a37fc7c2b50bf181
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.