Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"Guler, S. Ilgin"'
Vulnerable road users (VRUs), such as pedestrians and bicyclists, are at a higher risk of being involved in crashes with motor vehicles, and crashes involving VRUs also are more likely to result in severe injuries or fatalities. Signalized intersecti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.13178
Autor:
Sengupta, Agnimitra, Guler, S. Ilgin
Deep learning (DL) models for spatio-temporal traffic flow forecasting employ convolutional or graph-convolutional filters along with recurrent neural networks to capture spatial and temporal dependencies in traffic data. These models, such as CNN-LS
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.05949
Deep-learning models for traffic data prediction can have superior performance in modeling complex functions using a multi-layer architecture. However, a major drawback of these approaches is that most of these approaches do not offer forecasts with
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.05946
Deep learning (DL) methods have outperformed parametric models such as historical average, ARIMA and variants in predicting traffic variables into short and near-short future, that are critical for traffic management. Specifically, recurrent neural n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.04954
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour November 2024 107:803-819
Publikováno v:
In Transportation Research Part C May 2024 162
Publikováno v:
In International Journal of Transportation Science and Technology March 2024 13:270-283
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Transportation Science and Technology September 2022 11(3):509-521