Zobrazeno 1 - 10
of 421
pro vyhledávání: '"Gul, Mustafa"'
Multi-turn interactions between large language models (LLMs) and users naturally include implicit feedback signals. If an LLM responds in an unexpected way to an instruction, the user is likely to signal it by rephrasing the request, expressing frust
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.13852
Autor:
Gul, Mustafa Omer, Artzi, Yoav
Systems with both language comprehension and generation capabilities can benefit from the tight connection between the two. This work studies coupling comprehension and generation with focus on continually learning from interaction with users. We pro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.15992
CB2 is a multi-agent platform to study collaborative natural language interaction in a grounded task-oriented scenario. It includes a 3D game environment, a backend server designed to serve trained models to human agents, and various tools and proces
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.08127
A fundamental characteristic common to both human vision and natural language is their compositional nature. Yet, despite the performance gains contributed by large vision and language pretraining, we find that: across 7 architectures trained with 4
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.07796
Autor:
Gandhi, Mona, Gul, Mustafa Omer, Prakash, Eva, Grunde-McLaughlin, Madeleine, Krishna, Ranjay, Agrawala, Maneesh
Publikováno v:
Proceedings of the IEEE/CVF Conference on Computer Vision and Pattern Recognition, 2022
Recent video question answering benchmarks indicate that state-of-the-art models struggle to answer compositional questions. However, it remains unclear which types of compositional reasoning cause models to mispredict. Furthermore, it is difficult t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.07190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.