Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Guitart, Ivan A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guitart, Ivan A.1 (AUTHOR), Schwaiger, Manfred2 (AUTHOR) schwaiger@lmu.de, Eberhardt, Johanna3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Schmalenbach Journal of Business Research (SBUR). Mar2024, Vol. 76 Issue 1, p1-28. 28p.
Autor:
Hervet, Guillaume, Guitart, Ivan A.
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2022 153:467-478
Autor:
Guitart, Ivan A. (AUTHOR) guitart@em-lyon.com, Stremersch, Stefan (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2021, Vol. 58 Issue 2, p299-320. 22p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph, 1 Map.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing September 2018 35(3):471-489
Autor:
Guitart, Ivan A., Hervet, Guillaume
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing June 2017 34(2):480-498
Autor:
Guitart, Ivan A.1 (AUTHOR) guitart@em-lyon.com, Hervet, Guillaume2 (AUTHOR), Gelper, Sarah3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Jul2020, Vol. 48 Issue 4, p753-775. 23p.
Publikováno v:
International Journal of Advertising. Jan2019, Vol. 38 Issue 1, p154-170. 17p. 1 Color Photograph, 2 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Guitart, Ivan A., Stremersch, Stefan
Supplemental Material, Online_search_RR5_-_Web_Appendix_09072020_PDF for The Impact of Informational and Emotional Television Ad Content on Online Search and Sales by Ivan A. Guitart and Stefan Stremersch in Journal of Marketing Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31a853b7ed470fbd6f325521017befd8