Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Guimei M"'
Autor:
Guimei M, Alrouh S, Saber-Ayad M, Hafezi SA, Vinod A, Rawat S, Wardeh Y, Bakkour TM, El-Serafi AT
Publikováno v:
Breast Cancer: Targets and Therapy, Vol Volume 12, Pp 189-199 (2020)
Maha Guimei,1,2 Sana Alrouh,3 Maha Saber-Ayad,2– 4 Shirin A Hafezi,3 Arya Vinod,3 Surendra Rawat,3 Yazan Wardeh,5 Tala Mohamad Bakkour,5 Ahmed Taher El-Serafi3,6,7 1Department of Pathology, Faculty of Medicine, Alexandria University, Alexandria, Eg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e960119fdd8345738370966d0e0e2dd2
Publikováno v:
Journal of Inflammation Research, Vol Volume 13, Pp 151-164 (2020)
Mena R Al-ani,1 Tom K Raju,2 Mahmood Y Hachim,1,2 Ibrahim Y Hachim,1 Noha M Elemam,1,2 Maha Guimei,1,3 Riyad Bendardaf,4 Azzam A Maghazachi1,2 1Department of Clinical Sciences, College of Medicine, University of Sharjah, Sharjah, 27272, United Arabs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b65f09669a4d44c2b4ee5a84ca4ca498
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Equine Veterinary Education; Oct2022, Vol. 34 Issue 10, pe393-e405, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 3, p 256 (2024)
Based on social information processing theory, this research examines whether and how an employee’s proactive personality influences intrinsic and extrinsic career growth. It also examines the mediating effects of two types of proactive behaviors (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f0a681bdbfa4bba8fc39e3a6a22c0cc
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionThe fierce market competition environment makes employees feel insecure at work. While it is difficult for enterprises to provide employees with a sense of security, they have to rely on employees’ innovative behavior to seek competitiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93b3ce4032664addb4d22793caddc6b1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.