Zobrazeno 1 - 10
of 4 180
pro vyhledávání: '"Guided visits"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Science Education. Mar2024, Vol. 60 Issue 1, p45-74. 30p.
Autor:
Mondada, Lorenza
Publikováno v:
Discourse Studies, 2013 Oct 01. 15(5), 597-626.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24442030
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paes, Gustavo Nascimento
Este trabalho apresenta uma discussão sobre comunicação museológica e de que maneira as instituições trabalham a relação entre museu, público e exposição. Considera-se que a comunicação só se estabelece efetivamente quando sua forma e s
Autor:
Roldán, Alejandra I.1 aleiroldan@yahoo.com, Ulloa, Daniela2 dingolondangos@yahoo.com, Vargas, Loly1 lolyvargasc@gmail.com, Chura, Zulma1 zulmachurazarate@gmail.com, Pacheco, Luis F.1,3 luispacheco11@yahoo.com
Publikováno v:
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias. 2017, Vol. 14 Issue 2, p367-384. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guilherme Cordeiro da Graça de Oliveira, Cássia Curan Turci, Filipe Saraiva de Sá Silva, Luyne dos Santos Cordeiro de Oliveira, Sabrina de Abreu e de Abreu
Publikováno v:
Investigações em Ensino de Ciências, Vol 19, Iss 2, Pp 465-476 (2014)
This work involves the planning, implementation and evaluation of guided visits by the public school students from Rio de Janeiro to the Geodiversity Museum of Federal University of Rio de Janeiro (UFRJ), taking into account the specificities of le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f923b302a7874094b778c1762e0bd454
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.