Zobrazeno 1 - 10
of 19 469
pro vyhledávání: '"Guided discovery"'
Autor:
Tyner, Alexander C.
Identification of a non-trivial $\mathbb{Z}_{2}$ index in a spinful two dimensional insulator indicates the presence of an odd, quantized (pseudo)spin-resolved Chern number, $C_{s}=(C_{\uparrow}-C_{\downarrow})/2$. However, the statement is not bicon
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.12850
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 13, Iss 2, Pp 446-457 (2024)
Perangkat pembelajaran merupakan acuan dalam melaksanakan pembelajaran agar tercapainya tujuan pembelajaran. Tujuan pelaksanaan pembelajaran matematika ialah mengembangkan kemampuan peserta didik dalam memecahkan masalah matematis semaksimal mungkin.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ee18d7dc43346de9379fa17eaafeef3
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan, Vol 10, Iss 2, Pp 530-540 (2024)
This research aims at developing an Ethnoliteracy-based guided discovery learning model in writing imaginary stories at elementary schools. It used the research and development (R&D) method with 4D (Define, Design, Develop, and Disseminate) model. Te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/324158bad74949bdbc0a77e8207880e2
Autor:
Supatmi Wulandini, Setia Rahmawan
Publikováno v:
Jurnal Paedagogy, Vol 11, Iss 2, Pp 323-334 (2024)
This study aims to develop website learning media (mobirise) based on guided discovery learning on high school chemistry subjects to increase students' understanding and interest in learning buffer solution material. This study used the research and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a563d4a525348a28776ab3bc022e139
Autor:
Kwon, Hyuna, Hsu, Tim, Sun, Wenyu, Jeong, Wonseok, Aydin, Fikret, Chapman, James, Chen, Xiao, Carbone, Matthew R., Lu, Deyu, Zhou, Fei, Pham, Tuan Anh
The ability to rapidly develop materials with desired properties has a transformative impact on a broad range of emerging technologies. In this work, we introduce a new framework based on the diffusion model, a recent generative machine learning meth
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.05472
Autor:
Qawaqzeh, Saleh Salem Ali1 drsaleh10@yahoo.com
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Psicología del Ejercicio y el Deporte. 2023, Vol. 18 Issue 3, p274-278. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.