Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Guided autonomy"'
Autor:
Shubhra Sinha, R. C. Mishra
Publikováno v:
Discover Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract The present study attempts to understand what happens to conventional values like obedience in a changing socio-cultural milieu. There are two possible courses. Either the society tends to move towards the values of autonomy, independence, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06f6a9177d204e2a8893e917766239dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rose Ruto-Korir, Carien Lubbe
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 28, Iss 3 (2010)
It is important to understand the thought patterns of students and supervisors that underlie the choice of paradigm and determine the progression of doctoral studies as an integral part of articulating scholarship at the doctoral level and subsequent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ca62ef9f6a444a199d03e5529e12652
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alain Kamber, Carine Skupien-Dekens
Les auteurs de cette contribution pratiquent un enseignement systématique et régulier de la prononciation du français à des apprenants allophones. Pour cela, ils recourent à des ‘parcours fléchés de phonétique’ (PFP) établis en fonction
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::81849d66abf2ad2e4cdd929b89cab4e5
http://apliut.revues.org/744
http://apliut.revues.org/744
Publikováno v:
Recherche et pratiques pédagogiques en langues de spécialité - Cahiers de l'APLIUT. 19:62-69
This article gives the results of a survey on the English homework that students of IUTs and IUPs do. It shows that, surprisingly, the weaker the student, the less time is devoted to personal work. The authors have tried to find out what could explai
Autor:
Claudine Gardey
Publikováno v:
Recherche et pratiques pédagogiques en langues de spécialité - Cahiers de l'APLIUT. 18:41-51
The computer makes it possible to manipulate multimodal data and transmit organised information. By integrating some computer-assisted activities in the ongoing learning process, the teacher can enhance the active exploration of the cognitive and com
Autor:
Ruto-Korir, R, Lubbe, C
Publikováno v:
Perspectives in Education; Vol 28, No 3 (2010); 99-109
It is important to understand the thought patterns of students and supervisors that underlie the choice of paradigm and determine the progression of doctoral studies as an integral part of articulating scholarship at the doctoral level and subsequent
Autor:
BRIJS, Kris, CLIJSTERS, Willy
Situated at the cross-roads of three important linguistic and cultural communities, the business faculty at Hasselt University (Belgium) has always seen foreign languages as having a high priority within its curricula. In 2002, a new and overall stra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______105::5b5fd5c4a51381ada8ed6f95037d6c6f
http://hdl.handle.net/1942/1822
http://hdl.handle.net/1942/1822
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.