Zobrazeno 1 - 10
of 158
pro vyhledávání: '"Gugnani N"'
Publikováno v:
Journal of Indian Society of Pedodontics and Preventive Dentistry, Vol 28, Iss 3, Pp 183-188 (2010)
Aim: The present study was undertaken to compare and evaluate the effect of technique-sensitivity on shear bond strength (SBS) of one-step self-etch adhesive, using multiple coats and different applicator designs, to dentin in deciduous molars. Mater
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/323908950cc7471ba276b84a767dc8ac
Publikováno v:
Journal of Indian Society of Pedodontics and Preventive Dentistry, Vol 28, Iss 2, Pp 68-72 (2010)
Background: This study was designed to compare 2% sodium fluoride (NaF) iontophoresis with other cavity liners. Materials and Methods: This study was carried out in 30 patients in the age group 10-14 years with bilateral carious permanent first molar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1113c084c9e94423be1ac1fca5c8dea5
Publikováno v:
Journal of Indian Society of Pedodontics and Preventive Dentistry, Vol 25, Iss 2, Pp 93-96 (2007)
An in vivo study comparing the different methods of caries removal was done in children of age group 6-9 years. Among these patients a total number of 150 carious deciduous teeth were selected. Caries removal was done by hand instruments, airotor and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90ef7489fbd245398c1ded60a6506a5a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.