Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Gugga, S. Sonia"'
Autor:
Vitiello, Benedetto, Brent, David A., Greenhill, Laurence L., Emslie, Graham, Wells, Karen, Walkup, John T., Stanley, Barbara, Bukstein, Oscar, Kennard, Betsy D., Compton, Scott, Coffey, Barbara, Cwik, Mary F., Posner, Kelly, Wagner, Ann, March, John S., Riddle, Mark, Goldstein, Tina, Curry, John, Capasso, Lisa, Mayes, Taryn, Shen, Sa, Gugga, S. Sonia, Turner, J. Blake, Barnett, Shannon, Zelazny, Jamie
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2009 48(10):997-1004
Autor:
Brent, David A., Greenhill, Laurence L., Compton, Scott, Emslie, Graham, Wells, Karen, Walkup, John T., Vitiello, Benedetto, Bukstein, Oscar, Stanley, Barbara, Posner, Kelly, Kennard, Betsy D., Cwik, Mary F., Wagner, Ann, Coffey, Barbara, March, John S., Riddle, Mark, Goldstein, Tina, Curry, John, Barnett, Shannon, Capasso, Lisa, Zelazny, Jamie, Hughes, Jennifer, Shen, Sa, Gugga, S. Sonia, Turner, J. Blake
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2009 48(10):987-996
Autor:
Gugga, S. Sonia, Corter, James E.
Publikováno v:
Gugga, S. Sonia; & Corter, James E.(2014). Effects of Temporal and Causal Schemas on Probability Problem Solving. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6jn7c43s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::04d094b975f1cef893c83fec44c5f5d5
http://www.escholarship.org/uc/item/6jn7c43s
http://www.escholarship.org/uc/item/6jn7c43s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.