Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Gugenishvili, Ilia"'
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2023, Vol. 14, Issue 4, pp. 540-556.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-09-2021-0270
Publikováno v:
Voluntas: International Journal of Voluntary & Nonprofit Organizations; Oct2024, Vol. 35 Issue 5, p965-976, 12p
Autor:
Gugenishvili, Ilia1 (AUTHOR) ilia.gugenishvili@abo.fi
Publikováno v:
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing. Jul/Aug2023, Vol. 35 Issue 3, p308-327. 20p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tran, Trang P.1 (AUTHOR), Gugenishvili, Ilia2 (AUTHOR) trantra17@ecu.edu, Muldrow, Adrienne F.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Apr2024, Vol. 30 Issue 3, p318-343. 26p.
Autor:
Gugenishvili, Ilia1 (AUTHOR) ilia.gugenishvili@abo.fi, Francu, Ruxandra‐Elena2 (AUTHOR), Koporcic, Nikolina1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Mar2022, Vol. 21 Issue 2, p167-179. 13p.
Autor:
Gugenishvili, Ilia, Colliander, Jonas
Publikováno v:
Voluntary Sector Review; January 2023, Vol. 14 Issue: 3 p421-444, 24p
The question of how actors perceive business opportunities has puzzled both researchers and practitioners for decades. In the era of artificial intelligence, machine learning, and the Internet of things, many actors of the technology-intensive indust
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::cadc0e554192c82d6410d98d79e5480c
https://hdl.handle.net/10419/205202
https://hdl.handle.net/10419/205202