Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Guevara, K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ori, D. 1, 2, Szocsics, P. 3, Molnár, T. 4, Wallies, M. 5, Kazakova, O. 6, Bankovska-Motlova, L. 7, Mörkl, S. 8, Boivin, S. 9, Raaj, S. 10, Klinkby, I.M. Ingeholm 11, Cabacos, C. 12, Pereira, A.T. 12, Metheiken, S. 13, Kakar, S. 14, Greguras, S. 15, Maslak, J. 16, Nechepurenko, N. 17, Kotsis, K. 18, Kafali, H. Yilmaz 19, Mirkovic, A. 20, Prelog, P. Rus 21, Bruna, K. 22, Guevara, K. 23, Strumilla, R. 24, Abdulhakim, M. 25, Carbone, E.A. 26, Panayi, A. 27, Ivanovic, I. 28, Dashi, E. 29, Grech, G. 30, Vircik, M. 31, Schuster, F. 32, Soler-Vidal, J. 33, Pomarol-Clotet, E. 33, Ahmadova, G. 34, Kisand, H. 35, Hargi, A. 35, Grinko, N. 36, Rózsa, S. 37, Győrffy, Z. 2
Publikováno v:
In Neuroscience Applied 2022 1 Supplement 2
Autor:
Guevara, K. A.
The design of interactive computer systems was identified as an important area for investigation due to the increasing evidence of a discrepancy between the intended use of the systems, and the use by users. This led to the hypothesis that the discre
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.626991
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.