Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Guerreiro, Meg A."'
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2017 Aug 01. 65(4), 815-830.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45018705
Reading comprehension is measured differently between classroom and more formal approaches to assessment. Traditional reading comprehension assessments often prompt students to read a multi-paragraph passage prior to displaying a set of questions tha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1ac1965b6daa3d80f0622580e9dd9362
Autor:
Adkins, Deborah deborah.adkins@nwea.org, Guerreiro, Meg
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. May2018, Vol. 49 Issue 3, p574-583. 10p. 3 Diagrams.
Autor:
Guerreiro, Meg
Technology may play a critical role in impacting student engagement, specifically within an assessment context. Using a mixed methods approach, I examined the relationship between varying degrees of technology-enhancements applied in a mathematics pe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/22627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation; 2016, Vol. 12 Issue 27, p44-57, 14p