Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Guerra Antequera, Jorge"'
Autor:
Guerra-Antequera, Jorge, Antequera-Barroso, Juan-Antonio, Revuelta-Domínguez, Francisco-Ignacio
Publikováno v:
In Heliyon August 2022 8(8)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cerezo-Pizarro, Mario, Revuelta-Domínguez, Francisco-Ignacio, Guerra-Antequera, Jorge, Melo-Sánchez, Jairo
Publikováno v:
Education Sciences; Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p1116, 21p
Autor:
Revuelta Domínguez, Francisco-Ignacio, Guerra-Antequera, Jorge, Antequera-Barroso, Juan-Antonio, Pedrera-Rodríguez, María-Inmaculada
Publikováno v:
Education Sciences; Aug2023, Vol. 13 Issue 8, p814, 14p
Autor:
Revuelta Domínguez, Francisco Ignacio, Guerra Antequera, Jorge, Cerezo Pizarro, Mario, Melo Sánchez, Jairo
Francisco Ignacio Revuelta-Domínguez – Universidad de Extremadura - 0000-0002-3649-4327
Jorge Guerra-Antequera – Universidad de Extremadura - 0000-0003-1675-8038
Mario Cerezo-Pizarro – Universidad de Extremadura - 0000-0001-8097-0573
Jorge Guerra-Antequera – Universidad de Extremadura - 0000-0003-1675-8038
Mario Cerezo-Pizarro – Universidad de Extremadura - 0000-0001-8097-0573
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::3704b3c1a580596094dec5c8ce0e1560
https://hdl.handle.net/10481/77645
https://hdl.handle.net/10481/77645
Editorial: Current trends in research on how video games support or limit social-emotional learning.
Autor:
Guerra-Antequera, Jorge, Revuelta-Domínguez, Francisco-Ignacio, Pedrera-Rodríguez, María-Inmaculada, Farber, Matthew
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-2, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa. 2019, Vol. 18 Issue 2, p171-187. 17p.
Publikováno v:
Revista Colombiana de Educación; 2022, Issue 85, p27-53, 27p