Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Guan Jyh-Liang"'
Publikováno v:
South African Journal of Business Management, Vol 53, Iss 1, Pp e1-e12 (2022)
Purpose: The purpose of the study is to test the relationships between the antecedents of noneconomic satisfaction and its influence on economic satisfaction from both a seller’s and a purchaser’s perspective. Design/methodology/approach: Purcha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14dc3d3ab902438eb9f6efc36be41fef
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2023, Vol. 6, Issue 1, pp. 46-63.
Autor:
Guan, Jyh-Liang1 (AUTHOR), Lee, Tzong-Ru2 (AUTHOR), Otero-Neira, Carmen3 (AUTHOR), Svensson, Göran4 (AUTHOR), Høgevold, Nils M.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Relationship Marketing. Jul-Sep2022, Vol. 21 Issue 3, p194-225. 32p. 3 Diagrams, 8 Charts.
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 2009 36(3) Part 2:6421-6430
Autor:
Nhinh Thi Tran, Guan Jyh Liang
Publikováno v:
Annual International Conference on Innovation & Entrepreneurship; 2012, p9-14, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
官志亮, Guan, Jyh-Liang
在科技不斷創新與市場競爭日益激烈的趨勢下,企業透過合作方式建立策略性夥伴關係,求取資源或優勢的互補與風險與利益的共享,已成為現代企業的主要趨勢與成功的要件之一。對多國
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0089355505%22.