Zobrazeno 1 - 10
of 316
pro vyhledávání: '"Guala', L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Leibniz International Proceedings in Informatics (LIPIcs), 100
9th International Conference on Fun with Algorithms (FUN 2018)
9th International Conference on Fun with Algorithms (FUN 2018)
Two Dots is a popular single-player puzzle video game for iOS and Android. A level of this game consists of a grid of colored dots. The player connects two or more adjacent dots, removing them from the grid and causing the remaining dots to fall, as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0619b477670cb3a23ef1a18ea587ce5e
https://hdl.handle.net/20.500.11850/273188
https://hdl.handle.net/20.500.11850/273188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lecture notes in computer science 4858 (2007): 503–514.
info:cnr-pdr/source/autori:Bilo', D.; Forlizzi, L.; Guala', L.; Proietti, G./titolo:Approximate Mechanisms for the Metric TSP and other Graph Traversal Problems/doi:/rivista:Lecture notes in computer science/anno:2007/pagina_da:503/pagina_a:514/intervallo_pagine:503–514/volume:4858
info:cnr-pdr/source/autori:Bilo', D.; Forlizzi, L.; Guala', L.; Proietti, G./titolo:Approximate Mechanisms for the Metric TSP and other Graph Traversal Problems/doi:/rivista:Lecture notes in computer science/anno:2007/pagina_da:503/pagina_a:514/intervallo_pagine:503–514/volume:4858
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::798ae797a697ad70e246c76b204fec78
http://hdl.handle.net/11697/7677
http://hdl.handle.net/11697/7677
Publikováno v:
Lecture notes in computer science 4235 (2006): 19–30.
info:cnr-pdr/source/autori:Bilo', D.; Guala', L.; Proietti, G./titolo:Hardness of Designing a Truthful Mechanism for a Spanning Arborescence Bicriteria Problem/doi:/rivista:Lecture notes in computer science/anno:2006/pagina_da:19/pagina_a:30/intervallo_pagine:19–30/volume:4235
info:cnr-pdr/source/autori:Bilo', D.; Guala', L.; Proietti, G./titolo:Hardness of Designing a Truthful Mechanism for a Spanning Arborescence Bicriteria Problem/doi:/rivista:Lecture notes in computer science/anno:2006/pagina_da:19/pagina_a:30/intervallo_pagine:19–30/volume:4235
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::145254da18951ec612257fd3c7c78864
https://publications.cnr.it/doc/7294
https://publications.cnr.it/doc/7294
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.