Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Gu, Chengyang"'
Hierarchical Imitation Learning (HIL) is a promising approach for tackling long-horizon decision-making tasks. While it is a challenging task due to the lack of detailed supervisory labels for sub-goal learning, and reliance on hundreds to thousands
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.02231
In the context of charging electric vehicles (EVs), the price-based demand response (PBDR) is becoming increasingly significant for charging load management. Such response usually encourages cost-sensitive customers to adjust their energy demand in r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.10311
Solving real-world optimal control problems are challenging tasks, as the complex, high-dimensional system dynamics are usually unrevealed to the decision maker. It is thus hard to find the optimal control actions numerically. To deal with such model
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.14566
Autor:
Zhao, Yilong, Jiang, Li, Gao, Mingyu, Jing, Naifeng, Gu, Chengyang, Tang, Qidong, Liu, Fangxin, Yang, Tao, Liang, Xiaoyao
The second-order training methods can converge much faster than first-order optimizers in DNN training. This is because the second-order training utilizes the inversion of the second-order information (SOI) matrix to find a more accurate descent dire
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.15255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.