Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Grzeskowiak, Stephan"'
Autor:
Grzeskowiak, Stephan
Current marketing channel literature overwhelmingly suggests that entering exchange relationships leads to positive outcomes for the exchange parties. Yet, not all exchanges employ relational exchange. Thus, research appears to lack an understanding
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/26935
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04172006-172726/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04172006-172726/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2011, Vol. 26, Issue 3, pp. 162-170.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08858621111115886
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2009, Vol. 37, Issue 2, pp. 142-160.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09590550910934281
Autor:
Sirgy, M. Joseph, Lee, Dong-Jin, Grzeskowiak, Stephan, Yu, Grace B., Webb, Dave, El-Hasan, Karma, Vega, Jose Garcia, Ekici, Ahmet, Johar, J. S., Krishen, Anjala, Kangal, Ayca, Swoboda, Bernhard, Claiborne, C. B., Maggino, Filomena, Rahtz, Don, Canton, Alicia, Kuruuzum, Ayse
Publikováno v:
Social Indicators Research, 2010 Dec 01. 99(3), 375-390.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40927600
Publikováno v:
Marketing Letters, 2009 Jun 01. 20(2), 139-154.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27744254
Publikováno v:
Social Indicators Research, 2007 Jan 01. 80(2), 343-360.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27734539
Publikováno v:
Social Indicators Research, 2006 Dec 01. 79(3), 503-541.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27522652
Publikováno v:
Journal of Housing and the Built Environment, 2005 Jan 01. 20(4), 329-347.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41107312
Publikováno v:
In Journal of Business Research 2010 63(7):735-740