Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Grzegorz Piekarski"'
Publikováno v:
Journal of Modern Science, Vol 55, Iss 1, Pp 171-190 (2024)
Objectives The aim of the article is to analyze the functioning of the teacher in the contemporary social and educational reality. Material and methods Literature analysis method Results The authors pointed to the theories of analysis of the social
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8666d41faf441fc9ebd1520653bb5be
Publikováno v:
Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Vol 10, Iss 3, Pp 122-138 (2023)
The article discusses the issues related to personal knowledge management (PKM) and initiatives undertaken in this area by a professional group of teachers. These issues are still insufficiently researched, and thus cognitively interesting and requir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a6c5dce99e248128db4399349ac7d2c
Publikováno v:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych, Vol 101, Iss 2, Pp 58-67 (2018)
Civilization, which is a creation of the social acquisition inclusive of products of technology, as well as science, political culture and the range of controlling natural environment situates an individual in the sphere of necessity of participating
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f135a550904454983669f4136e3e440
Publikováno v:
Colloquium, Vol 11, Iss 4, Pp 29-44 (2019)
Celem artykułu jest przybliżenie idei budżetu partycypacyjnego jako wartości pedagogicznej ukrytej w praktyce społecznej. Autorzy analizując jego pedagogiczny potencjał, z jednej strony wskazują na możliwości jego wykorzystania dla rozwijan
Autor:
Dariusz Grzegorz, Piekarski, Rudy, Delaunay, Arkadiusz, Mika, Sylvain, Maclot, Lamri, Adoui, Fernando, Martín, Manuel, Alcamí, Bernd A, Huber, Patrick, Rousseau, Sergio, Díaz-Tendero, Alicja, Domaracka
Publikováno v:
Physical chemistry chemical physics : PCCP. 19(30)
We present a combined experimental and theoretical study of the fragmentation of multiply-charged γ-aminobutyric acid molecules (GABA
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.