Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Grushow, A."'
Autor:
Alexander Grushow
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 99:4149-4153
Autor:
Alexander Grushow, Sally S. Hunnicutt, Marc N. Muñiz, Barbara A. Reisner, Stephanie Schaertel, Rob Whitnell
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 99:3811-3813
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephanie Schaertel, Barbara A. Reisner, Marc N. Muniz, Sally S. Hunnicutt, Robert M. Whitnell, Alexander Grushow
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 98:3409-3411
The Journal of Chemical Education announces a call for papers for an upcoming special issue on New Visions for Teaching Chemistry Laboratory.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grushow, Ira
Publikováno v:
College English, 1962 Oct 01. 24(1), 42-45.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/373846
Autor:
Grushow, Ira
Publikováno v:
College English, 1969 Oct 01. 31(1), 25-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/374133
Autor:
Grushow, Ira
Publikováno v:
CEA Critic, 1962 Apr 01. 24(4), 1-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44420320
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 94:1983-1988
The principles of process oriented guided inquiry learning (POGIL) are applied to a binary solid–liquid mixtures experiment. Over the course of two learning cycles, students predict, measure, and model the phase diagram of a mixture of fatty acids.
Autor:
Alexander Grushow
Publikováno v:
ACS Symposium Series ISBN: 9780841234208
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5ef30a07b307758e3da315c389c345b3
https://doi.org/10.1021/bk-2019-1312
https://doi.org/10.1021/bk-2019-1312