Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Growing patterns"'
Autor:
Marta K. Mielicki, Charlies J. Fitzsimmons, Lauren H. Woodbury, Hannah Marshal, Dake Zhang, Ferdinand D. Rivera, Clarissa A. Thompson
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 7, Iss 2, Pp 125-155 (2021)
Prior work exploring preschool-aged children’s reasoning with repeating patterns has shown that patterning ability is an important predictor of math achievement; however, there is limited research exploring older children’s growing pattern task p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbe98a57273b45b9a5ec211e8091d3df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Finding opportunities for elementary preservice teachers to engage in mathematics for themselves and to collaborate in their enquiries was the focus of this study, carried out at two English Universities. Preservice teachers on 1-year postgraduate pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::627013e482c07c6bee3d07038b82e2c7
Autor:
Charlies J. Fitzsimmons, Dake Zhang, Hannah Marshal, Clarissa A. Thompson, Marta K. Mielicki, Ferdinand Rivera, Lauren H. Woodbury
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 7, Iss 2, Pp 125-155 (2021)
Prior work exploring preschool-aged children’s reasoning with repeating patterns has shown that patterning ability is an important predictor of math achievement; however, there is limited research exploring older children’s growing pattern task p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper, we report an enquiry into elementary preservice teachers’ learning, as they engage in doing mathematics for themselves. As a group of researchers working in elementary Initial Teacher Education in English universities, we co-planned
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e50b4d96a29e636ea31e34daae58ac20
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/316159
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/316159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.