Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Group tutorials"'
Publikováno v:
Journal of the Dow University of Health Sciences, Vol 2, Iss 2, Pp 60-64 (2008)
Objective: To determine the effectiveness of training of the tutors to conduct small group tutorial sessions.Study Design A descriptive study Methodology: One hundred and thirty nine students of first till fourth year of MBBS course, were intro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a53f36e82d0442a8f7826bb81a75532
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Group tutorials are becoming an ever-increasing learning methodology in University education due to the continuous knowledge feedback among students. Despite the positive impact of such kind of sessions on students, their previous organization p
Autor:
Hassan, Salochana
The main hallmarks of the novel problem-based curriculum are self-directed, student-centred learning, clinical reasoning, small group tutorials and the facilitation of learning in an integrated way. These features differ significantly from the tradit
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/16914
Publikováno v:
RIUCV: Repositorio de la Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
RIUCV. Repositorio de la Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
instname
Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
RIUCV. Repositorio de la Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
instname
Esta investigación analiza el nivel de utilidad que muestran las tutorías grupales dentro de la evaluación formativa de los estudiantes de 4º de Grado Ciencias de Actividad Física y deporte (FCAFD), a partir del número de sesiones realizadas po
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gozde Didis, M, Jaworski, Barbara
Publikováno v:
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.2277-2278
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.2277-2278
International audience; The poster reports from a study of teaching in one small group tutorial with first year mathematics students in a UK university. The aim was to characterise teaching that was designed to support students' meaning making in mat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::22e8becea58939089b13f7de1a6e02be
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01288641/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01288641/document
Autor:
Angeliki Mali
Publikováno v:
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.2187-2193
University of Groningen
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.2187-2193
University of Groningen
International audience; This paper reports early findings from university mathematics teaching in the tutorial setting. The study distils characteristics of two tutors' mathematics teaching and through interviews, their underlying considerations. Ana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::42259c7e6bc39edd2e8d8c3d4070b878
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01288610/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01288610/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.