Zobrazeno 1 - 10
of 8 091
pro vyhledávání: '"Grounded cognition"'
Autor:
Sebahat Gok, Robert L. Goldstone
Publikováno v:
Cognitive Research, Vol 9, Iss 1, Pp 1-29 (2024)
Abstract Interactive computer simulations are commonly used as pedagogical tools to support students’ statistical reasoning. This paper examines whether and how these simulations enable their intended effects. We begin by contrasting two theoretica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18bc01214d7f466c82ef03b7657cdb06
Autor:
Barsalou, Lawrence W.1 (AUTHOR) lawrence.barsalou@glasgow.ac.uk
Publikováno v:
Topics in Cognitive Science. Oct2023, Vol. 15 Issue 4, p648-656. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexandru I. Tiba
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9fed28cd4f04cb192aaf74f3a5293aa
Autor:
Kemmerer, David1 (AUTHOR) kemmerer@purdue.edu
Publikováno v:
Topics in Cognitive Science. Oct2023, Vol. 15 Issue 4, p698-708. 11p.
Autor:
Borghi, Anna M.1,2 (AUTHOR) anna.borghi@uniroma1.it, Mazzuca, Claudia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Topics in Cognitive Science. Oct2023, Vol. 15 Issue 4, p662-667. 6p.
Autor:
Kemmerer, David1,2 (AUTHOR) kemmerer@purdue.edu
Publikováno v:
Topics in Cognitive Science. Oct2023, Vol. 15 Issue 4, p615-647. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Borghi, Anna M.1,2 (AUTHOR) anna.borghi@uniroma1.it, Mazzuca, Claudia1 (AUTHOR), Gervasi, Angelo Mattia1,3 (AUTHOR), Mannella, Francesco2 (AUTHOR), Tummolini, Luca2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Language, Cognition & Neuroscience. Sep2024, Vol. 39 Issue 7, p838-842. 5p.