Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Grosz, Michael"'
Autor:
Grosz, Michael P1 (AUTHOR) michael.grosz@health-and-medical-university.de
Publikováno v:
European Journal of Personality. Jul2024, Vol. 38 Issue 4, p724-740. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grosz, Michael P.1 (AUTHOR) michael.grosz@health-and-medical-university.de
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Jun2023, Vol. 35 Issue 2, p1-6. 6p.
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology June 2020 33:52-56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment, 38, 3, 187-197
The present study examined the nomological network of the Short Dark Tetrad scale (SD4). The SD4 measures narcissism, psychopathy, Machiavellianism, and sadism. We translated the original English SD4 into German and used an online sample (N = 594, 77
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88058
Publikováno v:
Perspectives on Psychological Science, 17, 2, 360-384
Education involving active engagement in the arts, herein called arts education, is often believed to foster the development of desirable personality traits and skills in children and adolescents. Yet the impact of arts education on personality devel
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/85152
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Niemeyer, Lisa M.1 (AUTHOR), Grosz, Michael P.1 (AUTHOR), Zimmermann, Johannes2 (AUTHOR), Back, Mitja D.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Jan/Feb 2022, Vol. 104 Issue 1, p30-43. 14p. 4 Charts.