Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Grosvenor, Wendy"'
Autor:
Hebditch, Molly, Daley, Stephanie, Grosvenor, Wendy, Sherlock, Gina, Wright, Juliet, Banerjee, Sube
Publikováno v:
In Nurse Education Today April 2022 111
Publikováno v:
BMC Medicine; 12/18/2024, Vol. 22 Issue 1, p1-17, 17p
Publikováno v:
BJGP Open; Dec2023, Vol. 7 Issue 4, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grosvenor, Wendy
Background: Multiple deficits have been identified in dementia education by UK policy makers and, from September 2015, the Department of Health mandated that undergraduate healthcare curricula included dementia. Here I explore one particular novel ap
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e637b8a3dd728b8056ba4eabdb7d9c28
https://surrey.eprints-hosting.org/851797/
https://surrey.eprints-hosting.org/851797/
Autor:
Kidd, Tara, Mold, Freda, Jones, Claire, Ream, Emma, Grosvenor, Wendy, MäRtha Sund-Levander, TingstrÜm, Pia, Carey, Nicola
Risk of Bias. (DOCX 13 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::91d047d0c480313ab930e6cf62900766