Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Grossnickle, Emily"'
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2016 42:141-159
Autor:
Grossnickle, Emily M.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2016 Mar 01. 28(1), 23-60.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24761218
Autor:
Alexander, Patricia A., Dumas, Denis, Grossnickle, Emily M., List, Alexandra, Firetto, Carla M.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2016 Jan 01. 84(1), 119-151.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44011892
Publikováno v:
Cognition and Instruction, 2015 Jul 01. 33(3), 257-293.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43941173
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2015 Jan 01. 83(4), 469-494.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594574
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2013 Sep 01. 25(3), 391-427.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43546819
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2012 22(1):1-15
Autor:
List, Alexandra1 (AUTHOR) alist@umd.edu, Grossnickle, Emily M.1 (AUTHOR), Alexander, Patricia A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Reading Psychology. Jul2016, Vol. 37 Issue 5, p753-797. 45p.
Autor:
Grossnickle, Emily Marie
Selecting and incorporating multiple text and non-text sources is an academic task that has been identified as both commonplace and challenging for undergraduate students. Although the term digital natives is frequently used to describe students of t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::90cf20761aaaa1ac9fa3622880f9633c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.