Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"Grosser, M. M."'
Autor:
Grosser, M. M., Mirna Nel
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol 33, No 2 (2013)
Scopus-Elsevier
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 2, Pages: 1-17, Published: 2013
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 2, Pp 1-17 (2013)
Scopus-Elsevier
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 2, Pages: 1-17, Published: 2013
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 2, Pp 1-17 (2013)
We report on the relationships that exist between the critical thinking skills and the academic language proficiency of a group of first-year prospective teachers at a South African university (n = 89). The results revealed the nature of the critical
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.