Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Gross and fine motor skills"'
Publikováno v:
Journal of Rehabilitation, Vol 16, Iss 1, Pp 66-75 (2015)
Objective: The aim of the study was to compare the motor skills and the body balance in children with special disorders (Intellectual disability (ID), autism and learning disorder (LD)) with normally children (NC). Materials & Methods: The present s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf190185a2044df183150c87b3cdf976
Autor:
Hassan Kordi
Publikováno v:
Journal of Rehabilitation, Vol 15, Iss 4, Pp 52-61 (2015)
Objective: One of the most important issues in the development of fundamental motor skills in the early years of life is development of fine and gross motor skills. The aim of this study was fine and gross motor skills assessment and the relationship
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4b1f1a29d1849cbb03f39418b921580
Autor:
Grzegorz Bednarczuk, Izabela Rutkowska, Witold Winnicki, Witold Rekowski, Waldemar Skowroński
Publikováno v:
Polish Journal of Sport and Tourism, Vol 25, Iss 1, Pp 16-22 (2018)
Introduction. Physical fitness affects motor and intellectual development. Having a wide range of motor skills makes it possible to learn about the surrounding world and expand one’s knowledge. In the case of persons with intellectual disabilities,
Publikováno v:
آموزش و ارزشیابی, Vol 1, Iss 4, Pp 131-145 (2009)
This study aim to compare gross and fine motor skills between students with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and normal students. For this end¸ 28 male students with ADHD (aged 7-10) from a school for exceptional children in district
Autor:
Gil, Carla José Freitas
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Relatório de estágio de mestrado em Educação Pré-Escolar
O presente documento corresponde ao relatório de estágio relativo ao projeto pedagógico colocado em prática na valência de creche e na valência de Jardim de Infância, que teve
O presente documento corresponde ao relatório de estágio relativo ao projeto pedagógico colocado em prática na valência de creche e na valência de Jardim de Infância, que teve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ffa605c1699933111dc2cda16c301e20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.