Zobrazeno 1 - 10
of 705
pro vyhledávání: '"Gross, Z."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies: International Perspectives and Next Practices
Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies
Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies ISBN: 9789004512740
Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies, 32-48
STARTPAGE=32;ENDPAGE=48;TITLE=Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies
Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies
Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies ISBN: 9789004512740
Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies, 32-48
STARTPAGE=32;ENDPAGE=48;TITLE=Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies
Democracy implies that students have to learn to deal with controversial issues. For teachers, it is difficult to teach issues that are considered controversial in society, or by some participants in schools, like students, parents, other teachers an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c13f313769adf19086e1fcdaf642c8c4
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/teaching-controversial-issues-as-part-of-education-for-democratic-intercultural-citizenship(cd180462-f012-41c8-a874-ca3979661fa4).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/teaching-controversial-issues-as-part-of-education-for-democratic-intercultural-citizenship(cd180462-f012-41c8-a874-ca3979661fa4).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.